محبوب ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس کدامند؟

محبوب ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس کدامند؟

محبوب ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

لپ تاپ های گیمینگ، دستگاه های خاص و پرطرفداری هستند که غالبا از مشخصات فنی و سخت افزاری بسیار پیشرفته ای برخوردارند.(

لپ تاپ های گیمینگ

) این نوع لپ تاپ ها به واسطه طراحی های خاص و مشخصات پیشرفته اغلب مورد توجه افراد و به خصوص گیمرها قرار می گیرند و به نوعی جزء پرفروش ترین لپ تاپ ها هستند. ما در این مقاله می خواهیم برخی از محبوب ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس را معرفی کنیم و مشخصات آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU603HR-A

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus M16 GU603HR-A است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این دستگاه مجهز به پنل نمایشگری از نوع IPS LCD با اندازه ای برابر ۱۶ اینچ است. این نمایشگر از رزولوشن QHD و رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می کند؛ در نتیجه می توان گفت تصاویر با کیفیت بسیار بالا و شفافی در این لپ تاپ به نمایش گذاشته خواهند شد و حرکت محرک های بازی و محتواها بسیار سریع، روان و کاملا بدون تأخیر خواهند بود.

علاوه بر این ها در بخش سخت افزاری نیز ایسوس Zeohyrus M16 حرف اول را می زند. این لپ تاپ مخصوص بازی جذاب ایسوس مجهز به پردازنده مرکزی Core i7 اینتل با فرکانس ۳.۳ تا ۴.۶ گیگاهرتز است. مهم تر از همه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 این دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی خواهد بود که امکان اجرای بازی های سنگین را برای شما فراهم می کند.

همچنین این دستگاه دارای رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی ۱ ترابایتی است. نکته جالب این جا است که Asus ROG Zephyrus M16 با این مشخصات سخت افزاری تنها ۱.۹ کیلوگرم وزن داشته و حمل و نقل آن بسیار آسان است. همچنین از حسگر اثر انگشت و کیبورد نوری بهره مند شده که امنیت و هیجان را با هم برای شما به ارمغان می آورند.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-AB

این لپ تاپ سری TUF ایسوس نیز در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ این شرکت قرار می گیرد. این دستگاه مجهز به نمایشگری از نوع IPS LCD با اندازه ای برابر ۱۵.۶ اینچ است که از رزولوشن FHD بهره مند شده و نرخ تازه سازی آن ۲۴۰ هرتز تخمین زده شده است. با این حجم از رفرش ریت دیگر حرکت محرک های بازی هیچ گونه تأخیری نخواهند داشت و بازی کردن با ASUS TUF Dash F15 FX516PR-AB بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین پردازنده مرکزی به کار رفته در این لپ تاپ Core i7 11370H اینتل با فرکانس۳.۰ تا ۴.۸ گیگاهرتز است که به شما این امکان را می دهد که سنگین ترین بازی ها را هم با استفاده از آن اجرا کنید.

البته انتظار می رفت که ایسوس از پردازنده مرکزی قوی تری در این دستگاه استفاده کند اما Core i7 هم می تواند برای اجرای بازی های مورد نظر شما قابل قبول است. اما پردازنده گرافیکی به کار برده شده در این لپ تاپ GEFORCE RTX 3070 GDDR بوده که قدرت پردازش بسیار بالایی دارد و به نحو احسن از پس اجرای بازی های گرافیکی سنگین بر می آید. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به حافظه رم ۴۰ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی ۱ ترابایتی آن اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU603HM

این لپ تاپ گیمینگ ایسوس نیز در زمره بهترین دستگاه های مخصوص بازی قرار دارد و مجهز به پنل نمایشگری از نوع IPS LCD با اندازه ای برابر ۱۶ اینچ است. نمایشگر Asus ROG Zephyrus M16 GU603HM از رزولوشن QHD و رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. رنگ ها هم در این صفحه نمایش با دقت و وضوح بسیار بالا نمایش داده می شوند و حرکت محرک ها بسیار روان خواهند بود.

این لپ تاپ جذاب ایسوس، به پردازنده مرکزی Core i9 11900h اینتل مجهز شده و پردازنده گرافیکی آن نیز Nvidia GeForce RTX 3060 با ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی است. علاوه بر این ها این لپ تاپ دارای رم ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی قابل ارتقا تا ۱ ترابایت بوده که می توان میزان رم آن را تا ۴۰ گیگابایت نیز افزایش داد. با این مشخصات سخت افزاری و پردازنده های قوی انتظار می رود که Zephyrus M16 GU603HM از پس اجرای بازی های بسیار سنگین بربیاید و یک تجربه بازی بسیار فوق العاده را در اختیار کاربران قرار دهد.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HE-BA

این لپ تاپ سری TUF ایسوس نیز در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ این شرکت قرار گرفته است. این دستگاه که وزنی حدود ۲.۳ کیلوگرم دارد از پنل نمایشگری از نوع IPS با اندازه ای برابر ۱۵.۶ اینچ برخوردار شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن FHD پشتیبانی خواهد کرد و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی را ارائه خواهد داد. نمایشگر باکیفیت Asus TUF Gaming F15 قادر است تا رنگ ها را با وضوح بسیار بالا به نمایش بگذارد و عملیات را بدون تأخیر انجام دهد.

این لپ تاپ ایسوس سری TUF به تراشه Core i5 11400H اینتل و کارت گرافیکی Nvidia GeFORCE rtx 3050Ti مجهز شده است. Asus در این لپ تاپ ۴ گیگابایت حافظه، به کارت گرافیک اختصاص داده و سعی کرده تا تعادل بسیار خوبی بین CPU و GPU برقرار کند. علاوه بر این ها این لپ تاپ از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برخوردار است. همچنین باتری به کار رفته در Asus TUF Gaming F15 FX506HE-BA چیزی حدود ۴۸ وات ساعت ظرفیت داشته که می توان چندین ساعت از انرژی آن بدون اتصال به شارژر استفاده کرد.

اشتراک گذاری پست