۴ نکته ساده برای بهتر پاسخ‌ دادن به ایمیل‌ها در جیمیل

با پیشرفت تکنولوژی نحوه‌ی ایجاد ارتباطات انسان‌ها هم تغییر کرده است و ایمیل جای خیلی از ارتباطات کهنه را گرفته. در ادامه با نکاتی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا در جیمیل پاسخ‌های بهتری را ارسال کنید

احتمالا تا به حال با ترفندهای زیادی در جیمیل آشنا شده‌اید با این حال همیشه دانستن نکات بیشتر درباره‌ی جیمیل می‌تواند به بهتر شدن تجربه کار با آن کمک کند.
۱- موضوع را عوض کنید.

وقتی که شما می‌خواهید به ایمیلی پاسخ دهید بخش “موضوع” مخفی است و شما عموما آن را تغییر نمی‌دهید و همین باعث می‌شود موضوع ایمیل ارسالی شما ظاهر خوبی نداشته باشد. با کلیک کردن بر روی فلش کوچک رو به پایین که در تصاویر زیر می‌بینید، می‌توانید موضوع ایمیل خودتان را تغییر دهید. پس از بازشدن منوی مربوطه بر روی Edit subject کلیک کنید.
۲ -بخش‌های Cc و Bcc را پر کنید.

به صورت پیش فرض این دو بخش نیز مخفی هستند. با کلیک کردن بر روی بخش To این دو گزینه نیز اضافه می‌شوند.

gmail hidden fields 640×230

۳- پاسخ را به همه ارسال کنید

اگر در ایمیل‌های گروهی فراموش می‌کنید که پاسخ خودتان را برای همه ارسال کنید می‌توانید به تنظیمات رفته و این گزینه را به صورت پیشفرض فعال کنید. به مسیر Setting> General> Default reply behaviour رفته و تیک گزینه ی reply all را بزنید. از این پس به جای گزینه ی reply، گزینه‌ی reply all را مشاهده خواهید کرد.

۴- ارسال و بایگانی کردن خودکار ایمیل‌ها

اگر شما از آن دسته افراد هستید که پس از این‌که جواب ایمیلی را ارسال کردید آن را بایگانی می‌کنید، می‌تواند با فعال کردن گزینه‌ی مربوطه در وقت خودتان صرفه جویی کنید. در مسیر Setting>General>Send & Archive با فعال کردن گزینه‌ی Show “Send & Archive” button in reply کار خودتان را ساده‌تر کنید و ضمن ارسال ایمیل آن را نیز به صورت خودکار به بایگانی اضافه کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =