ویژگی‌های جدید گوگل مپس معرفی شدند

پس از کنار گذاشتن نرم‌افزار Trips، حالا گوگل قصد دارد برخی از ویژگی‌های آن را به گوگل مپس بیاورد.

گوگل گوگل مپس مپس

برای مثال، زمانی که این اپلیکیشن در گوشی شما آپدیت شد، باید سه خط خاکستری در بالای صفحه نمایش را بزنید و سپس گزینه Your Places و بعد Reservations را انتخاب نمایید تا برنامه‌های سفر آتی و مکان‌هایی که رزرو کرده‌اید را ببینید.
زمانی که سفری را آغاز کردید و گزینه مربوطه را زدید، حتی در حالت آفلاین هم می‌توانید اطلاعات پرواز و رزرو هتل‌ها را مشاهده کنید. این تغییرات طی هفته‌های آتی به دست همه کاربران اندرویدی و iOS می‌رسند.
ویژگی دیگری که به گوگل مپس می‌آید، حالت مشاهده زنده (Live View) نام دارد که مسیری که کاربران باید طی کنند را از طریق فلش‌های واقعیت افزوده نشان می‌دهند. گوگل عنوان کرده گوشی‌های اندرویدی و iOS که از ARCore و ARKit پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند گردند.
قابلیت آخری که قرار است در آینده‌ای نزدیک به دست همه برسد، Timeline نامیده می‌شود. با استفاده از این گزینه، در صورتی که تاریخچه مکان‌یابی (Location History) روشن باشد، می‌توانید جاهایی که در یک شهر یا یک کشور رفته‌اید را ببینید. حتی این امکان وجود دارد تا مکان‌هایی که بیشتر دوست داشته‌اید را به لیست علاقه‌مندی‌ها منتقل نمایید، یادداشت برداری کنید و سپس آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: phonearena.com

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =