لپ تاپ برای ترید کردن باید چه مشخصاتی داشته باشد

لپ تاپ برای ترید کردن باید چه مشخصاتی داشته باشد

لپ تاپ‌های تریدینگ با توجه به پیشرفت فناوری و افزایش استقبال از بازار ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای فعالان بازار بورس و ارزهای دیجیتال، داشتن یک لپ تاپ حرفه‌ای و مناسب برای ترید کردن جزو ضروریات است. در حالی که ممکن است چندان جدی گرفته نشود!

موضوع که در این مطلب تصمیم داریم بررسی کنیم، مشخصات و ویژگی لپ تاپ‌های مناسب برای تریدینگ و معرفی بهترین لپ تاپ‌های بازار برای ترید کردن است. اگر از علاقه‌مندان به بازارهای مالی هستید و قصد خرید لپ تاپ دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همره باشید.

مشخصات و ویژگی‌های لپ تاپ‌های ترید کردن

برای خرید یک لپ تاپ مخصوص ترید باید به فاکتورهای فنی مهمی مانند نمایشگر بزرگ با وضوح بالا، حافظه رم مناسب، پردازنده قدرتمند، خنک کننده قوی، وزن کم و عمر باتری بالا دقت کنیم. معمولاً در لپ تاپ‌های تریدینگ گرافیک بالا اهمیت کمتری دارد و قدرت پردازنده در الویت اول قرار می‌گیرد. در ادامه با دقت بیشتری این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • قدرت پردازنده یا CPU

پردازنده مغز لپ تاپ است. پردازنده‌های اغلب لپ تاپ‌های دنیا از نوع اینتل (Intel) و ای ‌ام ‌دی (AMD) هستند. پردازنده‌های اینتل به‌ دلیل قدرت عملکرد و کیفیت بالا در مقایسه با پردازنده‌های AMD محبوب‌تر هستند. با توجه به قدرت و سرعت عملکردی که از لپ‌تاپ‌های تریدینگ توقع می‌رود، پیشنهاد ما استفاده از پردازنده‌های سری Celeron و core i3 و بالاتر شرکت اینتل هست. هرچه سرعت پردازنده بیشتر باشد، کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.

  • حافظه هارد دیسک

اغلب لپ‌تاپ‌های موجود در بازار، هارد دیسکی با ظرفیت بیش از ۵۰۰ گیگابایت دارند که فضای مناسبی برای استفاده‌های معمولی و روزمره است. ولی در مورد لپ تاپ‌های مناسب برای ترید کردن، چون سرعت عمل یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده است، باید از دستگاه‌هایی استفاده کنیم که حافظه HDD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و بیشتر داشته باشند.

  • حافظه رم (RAM)

شاید در مورد لپ تاپ‌های اقتصادی، مقدار حافظه رم چندان مهم نباشد. ولی در مورد لپ تاپ‌های تریدینگ حداقل ۴ گیگابایت و حداکثر ۸ گیگابایت را در نظر داشته باشید. به‌ خصوص که در بعضی از لپ تاپ‌ها به‌ دلیل نازک شدن بدنه لپ تاپ، امکان اضافه کردن رم و بهبود عملکرد لپ تاپ وجود ندارد.

  • کارت گرافیک

با توجه به اینکه در بورس با نمودارها و تصاویر درگیر هستیم، کارت گرافیک هم مهم است؛ البته نه در حد لپ تاپ‌های گرافیک و رندرگیری. یک کارت گرافیک با ظرفیت حداقل ۲ گیگابایت برای نمایش خوب نمودارها کافی است.

اشتراک گذاری پست