آیا ظاهر فایل اکسپلورر در ویندوز ۱۰ تغییر می‌کند؟ + تصاویر

از سال ۲۰۱۷، مایکروسافت طراحی ویندوز ۱۰ و بسیاری از نرم‌افزارهایش را با عنوان Fluent Design تغییر داده و حالا بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییر در چهره فایل اکسپلورر باشیم.

مایکروسافت ویندوز ویندوز ۱۰ فایل اکسپلورر فایل منیجر

اگرچه این نرم‌افزار محبوب مدت‌هاست که تغییری نکرده و تنها پارسال حالت تیره دریافت کرد ولی حالا یکی از کاربران سایت‌های گرافیکی ظاهر این برنامه را با شیوه طراحی Fluent Design نشان داده است.

این نرم‌افزار که به فایلز (Files) تغییر نام داده، بیشتر به درد دستگاه‌های تاشو آتی مایکروسافت خواهد خورد. به علاوه، کاربران قادر خواهند بود آیکون‌ها را در آن کوچک یا بزرگ کنند. ضمن اینکه حالت تیره نیز در این نسخه بازطراحی شده به چشم می‌خورد.

مایکروسافت ویندوز ویندوز ۱۰ فایل اکسپلورر فایل منیجر

سه تم جدید به نام‌های Carousel، Studio و Review هم برای فایل اکسپلورر جدید تدارک دیده شده که سبب خواهند شد کاربران بتوانند فایل‌ها را بهتر مشاهده کرده و تغییرات جزئی مدنظر خود را اعمال و تصاویر را جابه‌جا کنند. در نهایت، رنگ‌های مختلف هم در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا فایل منیجر را آنطور که می‌خواهند، شخصی‌سازی نمایند.

در گذشته هم چنین تصاویری منتشر شده بود و هیچ‌کدام از آنها در طراحی نهایی فایل اکسپلورر جایی نداشتند بنابراین هیچ تضمینی ندارد که این تصاویر هم ظاهر بعدی فایل منیجر ویندوز ۱۰ باشند.

منبع: neowin.net

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =