یک ویژگی در iOS 13 که پول شما را ذخیره می‌کند

در نسخه ۱۳ سیستم عامل iOS، ویژگی وجود دارد که اگر در حال پاک کردن نرم‌افزاری بودید که در آن اشتراک خریداری کرده‌اید، پیامی ظاهر خواهد شد تا به شما این موضوع را یادآوری کند. بر اساس اسکرین شات منتشر شده و پیام به نمایش درآمده در آن با مضمون “آیا می‌خواهید اشتراک خود را در این اپلیکیشن حفظ کنید؟”، ویژگی نامبرده به خوبی مشاهده می‌شود.

iOS iOS 13 اپل آیفون آیپد iPadOS سیستم عامل

دلیل اهمیت این قابلیت آن است که امکان دارد شما یک نرم‌افزار را پاک کنید و یادتان رفته باشد که حساب کاربری در آن دارید که بابت آن پولی می‌پردازید بنابراین در چنین مواقعی، قبل از حذف اپلیکیشن، پیام مذکور را دریافت خواهید کرد. همچنین چنان‌چه اشتراک خود را لغو نکردید، به صورت ماهانه هزینه‌ای بابت آن خواهید پرداخت و پیامی برای تأیید این موضوع دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که لغو عضویت در یک سرویس تنها در آخرین روز پیش از تمدید دوباره آن امکان‌پذیر خواهد بود. به علاوه، iOS 13 به شما پیام خواهد داد که اگر اپلیکیشن را حذف و حساب کاربری خود را حفظ کنید، می‌توانید از آن در سایر دستگاه‌ها بهره ببرید.

در پایان اشاره کنیم که اگرچه آیپدها هم از سیستم عامل مخصوص به خود استفاده خواهند کرد ولی احتمال دارد این ویژگی هم در iOS باشد و هم در iPadOS.

منبع: phonearena.com

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =