جزئیاتی از گوگل استدیا منتشر شد

بر این اساس، برای بهره بردن از این سرویس، شما باید به اینترنتی با سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشید. برای کیفیت HDR 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه هم سرعت باید ۳۵ مگابیت بر ثانیه باشد. ابتدا امکان راه‌اندازی گوگل استدیا در رایانه‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های پیکسل (پیکسل ۳ و پیکسل ۳a) و تلویزیون‌ها با کمک کروم‌کست‌ها وجود دارد و به مرور زمان گوشی‌های بیشتری می‌توانند آن را اجرا نمایند.

گوگل استدیا گوگل استدیا

گوگل همچنین نام چند بازی دیگر که قرار است به این سرویس بیایند را معرفی کرد که از آن جمله می‌توانیم به Baldur’s Gate 3، Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint، GYLT، Get Packed، The Division 2 اشاره کنیم.

گوگل همچنین قیمت این سرویس را نیز اعلام و عنوان کرد استدیا پرو (Stadia Pro) که اشتراک ویژه به حساب می‌آید، ماهانه ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد و کاربران با کیفیت HDR 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه و صدای اطراف ۵٫۱ می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. نسخه Founder گوگل استدیا که در آن یک کروم‌کست اولترا، دسته بازی Night Blue و اشتراک سه‌ماهه استدیا پرو وجود دارد و امکان اشتراک‌گذاری آن با دوستان نیز فراهم است و بازی Destiny 2 هم در این سرویس ویژه وجود خواهد داشت، با قیمت ۱۲۹ دلاری به دست افراد خواهد رسید و هم‌اکنون ثبت‌نام برای آن به مدت محدود از طریق سایت استدیا فراهم است.

گوگل استدیا گوگل استدیا

اما چنان‌چه کسی نه به استدیا پرو و نه به Founder علاقه داشت می‌تواند از سرویس Stadia Base بهره ببرد که هزینه‌ای ندارد ولی باید بازی‌های مختلف را خریداری کند. این را نیز اضافه کنیم که در سرویس اشتراک ویژه، همه بازی‌ها وجود ندارند و بابت هر گیم جدید، باید پول بپردازید.

دسته‌های گوگل استدیا هم به سه رنگ مشکی، سفید و آبی کم‌رنگ تولید شده‌اند و هر کدام از آنها ۶۹ دلار قیمت دارند.

گوگل استدیا گوگل استدیا

در پایان اشاره کنیم که گوگل استدیا ابتدا در ۱۴ کشور در دسترس خواهد بود که عبارتند از: بلژیک، فنلاند، کانادا، ایتالیا، هلند، نروژ، دانمارک، اسپانیا، فرانسه، سوئد، آلمان، انگلیس و ایالات متحده. ضمن اینکه برنامه‌ریزی شده تا سال ۲۰۲۰، کشورهای بیشتری به این لیست اضافه شوند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =