امکان تغییر گیمرتگ در ایکس‌باکس فراهم شد

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که نحوه کارایی گیمرتگ را در ایکس‌باکس لایو تغییر داده تا بازیکنان خود را بهتر به دیگران نشان دهند.

ایکس‌باکس مایکروسافت کنسول گیمرتگ

بر این اساس، دن مک کولوچ، مدیرکل ایکس‌باکس لایو خبر داد که گیمرها می‌توانند برچسب بازی یا همان گیمرتگ خود را هر چه که دوست دارند بگذارند حتی اگر تا کنون آن اسم را شخص دیگری انتخاب کرده است.

برای انجام این کار، مایکروسافت یک کد به پایان هر گیمرتگ اضافه خواهد کرد. البته این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که اسم انتخاب شده را تا حالا کسی برای خود برگزیده است. در نهایت این کد داخل و خارج از بازی به نمایش درمی‌آید تا اطمینان حاصل شود که هر کسی دارای گیمرتگ مخصوص به خودش است.

لازم به ذکر است افرادی که اسم جدید برای خود انتخاب نکرده‌اند یا نام کاربری آنها مخصوص به خودشان است، شرایط تغییری نخواهد کرد.

ایکس‌باکس مایکروسافت کنسول گیمرتگ

مایکروسافت همچنین کاراکترها و الفبای جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده تا به وسیله آنها بتوانند گیمرتگ مخصوص به خود را انتخاب کنند. این حروف عبارتند از:

• الفبای لاتین
• حروف ژاپنی، چینی، کره‌ای، بنگالی، تایلندی، دواناگاری، کاتاکانا، سیریلیک
• برخی علائم مخصوص
• و چند زبان دیگر

این آپدیت از همین امروز هم در اپلیکیشن ایکس‌باکس در رایانه‌ها و ایکس‌باکس گیم بار در دسترس است و تغییرات برای کنسول‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی نیز تا سال آینده اعمال می‌شوند.

منبع: neowin.net

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =