چگونگی بروزرسانی نرم‌افزار خدمات گوگل پلی به آخرین ورژن

هر کاری که اندروید می‌خواهد انجام دهد اعم از بروزرسانی اپلیکیشن‌ها یا انتشار ویژگی‌های جدید برای آنها، از طریق نرم‌افزار خدمات گوگل پلی صورت می‌دهد. این برنامه که رابطه تنگاتنگی با اندروید دارد، با فروشگاه نرم‌افزاری گوگل کاملاً فرق می‌کند اما ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواسته‌اید برنامه‌ای را نصب نمایید ولی گوشی هشدار می‌دهد که باید خدمات گوگل پلی را آپدیت کنید.گوگل خدمات گوگل پلی گوگل پلی اندروید

نکته: در نسخه‌های جدیدی که برای خدمات گوگل پلی منتشر می‌شوند، معمولاً ویژگی‌های مهمی وجود ندارد و بیش‌تر به تبلیغات و . . . مربوط هستند.

آسان‌ترین راه نصب جدیدترین ورژن نرم‌افزار خدمات گوگل پلی

بروز نگه داشتن این اپلیکیشن سبب می‌شود دوام باتری افزایش یابد و خدمات آفلاین اندروید هم بیشتر به درد کاربران بخورد. بنابراین بهترین راه برای اینکه ببینید آیا آخرین ورژن خدمات گوگل پلی روی گوشی شما نصب است یا خیر، مراجعه به صفحه مربوطه در گوگل پلی استور می‌باشد.

البته برخی ورژن‌ها از این برنامه مخصوص بعضی نسخه‌های اندروید هستند که می‌توانید برای نصب آنها، راهکارهای زیر را امتحان کنید.

روش تخصصی نصب جدیدترین ورژن نرم‌افزار خدمات گوگل پلی

این روش بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که می‌خواهند نسخه‌های بتا این اپلیکیشن را داشته باشند یا معمولاً برای اندروید برنامه‌نویسی می‌کنند و یا با نرم‌افزاری مشکل دارند که نمی‌تواند خدمات گوگل پلی را اجرا نماید.

برای این کار، ابتدا باید ببینید ورژن اندروید گوشی شما چند است. در مرحله بعد، به تنظیمات (Settings) و سپس به قسمت درباره گوشی (About Phone) یا در برخی مدل‌ها “درباره” (About) بروید. ضمن اینکه باید چک کنید که کدام اپلیکیشن‌ها اجازه نصب شدن از منابع ناشناخته (Unknown sources) را دارند.

گوگل خدمات گوگل پلی گوگل پلی اندروید

از تنظیمات (Settings)، به بخش نرم‌افزارها (Apps) بروید و برنامه‌ای (معمولاً فایل اکسپلورر یا مرورگر) که از طریق آن می‌خواهید دانلود انجام دهید را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

به پایین بیایید تا گزینه پیشرفته (Advanced) را ببینید. از این قسمت باید شاهد آپشن نصب اپلیکیشن‌های ناشناخته (Install unknown app) باشید. آن را لمس کنید و تیک اجازه دادن به این منبع (Allow for this source) را بزنید.

گوگل خدمات گوگل پلی گوگل پلی اندروید

در مرحله بعد، باید از مرورگر، فایل APK خدمات گوگل پلی را دانلود کنید.

دانلود فایل APK نرم‌افزار خدمات گوگل پلی

فایل‌های نصبی نرم‌افزار خدمات گوگل پلی را می‌توانید از سایت‌های مختلف دانلود کنید ولی بهتر است همیشه آخرین نسخه آن را بارگذاری و نصب نمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =